par(ad)is

Landat i Paris för att sträcka på benen i några timmar innan nästa flyg till Bogotá. När jag checkade in väskan frågade killen om jag reser själv. Han frågade hur länge o höll ett kort litet samtal. Sen log han varmt o önskade mig en trevlig resa innan jag gick. Tror han ville ge en loner som mig en bekvämare känsla inför att resa ensam. Jag hade dock fint sällskap till flygplatsen o fick ett tryggt avlämnande.

En kudde, filt, hörlurar o ögonlapp väntade i sätet på planet. Det serverades en slags exclusiv frukost, som var väldigt god faktiskt + muffins o dricka. O jag kände mig riktigt bortskämd. 
Här på flygplatsen i Paris har de coola "sängar". De hade en hel sovsal typ. (Så ja, sträcker på benen liggandes). Helt imponerad av dessa sängar. O efter röntgenmaskinen hade de en liten sittplats för att kunna ta på sig skorna igen efter att de kollat att man inte gömt ett gevär eller nåt i dem.
Känner att de är väldigt tillmötesgående här o vet vad folk behöver.
Ett extra plus med ett piano i hörnet. För trevlighetens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0