hola hostel

Sovit första natten på hostelet. När jag skulle sova var det massa ljud av folk som pratar, nån som spelar gitarr, av de som stänger köket. På natten var det lite lugnare. Några fotsteg då o då o nån som vrider sig i sängen. Men sen vaknar jag till av att jag hör klökljud, nån som nästan spyr. Kanske nån som festat för hårt. Men det lät JÄTTEHÖGT!!
Vaknade några gånger o snurrade på mig o somnade om. Sen vaknade jag o kände mig pigg. Låg kvar ett tag till men kändes inte hoppfullt om att somna om. Kollade klockan.. 05:34... Åååh. Kan ju inte stiga upp så tidigt. Envisades med att ligga kvar lite till o försöka somna om... Nepp. Pigg. Så jag steg upp. Lite småhungrig o otålig i väntan på frukost som börjar 8:00. Men det var i alla fall inte kö till toan. Så jag tog min tid. Fick till o med tid till att ta bort nagellacket som redan halv lossnat o jag hann fila naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0