Vår i januari

Var ute på en trött, kvav zombie-promenad i lördags. Det var fullt med liv ute. Massa folk som är ute på shabbat, deras lediga dag.
Folk spelade basket, volleyboll, gymmade på stranden, åkte skateboard, satt på uteserveringar. 
Underbart att se allt folk. Insåg att jag verkligen är addicted to socialt och människor. Gör min dag att se människor även om jag inte pratar med nån. Jag blir helt ivrig av att se folk i mängder. Det pirrar i hela mig. 
Det som mest gjorde min dag var mannen som spelade strandtennis i speedos !? Han var iiiinte het så det var inte det, han var hååårig. Det var bara komiskt att han en dag i januari tyckte det var läge för att visa upp sig på beachen. 
Kan tillägga att det är ganska varmt här. Vinter här är när det regnar lite. Men har nästan bara haft sol hela halvåret jag varit här. Bästa vintern jag upplevt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0