Energy boost

Lika otaggad varje gång jag måste handla på marknaden. Ingen lust att springa runt där från stånd till stånd, försöka hitta det som är prisvärt o bära tungt. 
Men känner mig lika upprymd varje gång jag går därifrån. Det är KUL att handla där.
"Heeej Jennifer! Hur är läget?"
De kan mitt namn. De känner igen mig. De låter mig gå in bakom o ta de fina grönsakerna o frukterna. Idag gick en kille en extra runda för att hämta just de äggen jag brukar köpa och jag fick dessutom lite rabbat. Så lite rabbat att det var helt obetydligt, men själva grejen.
Som om inte alla glada människor skulle vara nog så är det dessutom soligt o varmt som en sommardag.
Häärlig energi och I love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0