Det lönade sig

Blev rekommenderad av jewish agency att skriva ett mail till en snubbe som var högre ansvarig för transporten mellan flygplatsen och mitt första stopp. Jag skulle förklara situationen med strulet och ytterst kanske kunna få tillbaka pengarna.
Jag la ner mycket på att skriva hur dåligt det var att jag inte fått rätt information, om hur ovälkommen jag kände mig och om hur otrevligt bemött jag blev fast det var deras fel osv osv osv. Och nu fick jag meddelande om att jag kommer få tillbaka pengarna för taxin.
Tackar pappa som antagligen smittat av sig med sin envishet. Tjänade på att vara envis, på att ligga på, på att inte ge mig fast att de inte ville hjälpa mig! Sååå skönt! Känner mig grym! Känner mig oövervinnelig!! (Överdriver lite)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0