Ur fokus

Har ätit skit som jag inte bör eller brukar äta. Men nu har jag bestämt mig!! Dags att komma tillbaka till gamla vanor.
Så hur gör jag med ballerinakexen i skåpet som lockar varje gång man öppnar?
Har försökt få syster att äta upp dem för det tar emot att slänga. Men hon äter dem inte. Förr slängde jag skit som ändå bara ser godare ut än vad det egentligen är.
Jag kom på den smarta lösningen som jag brukar ha i såna här lägen: om jag äter upp de som är kvar nu så kommer de ju inte locka mig sen.
Så fast att jag nu mår illa försöker jag bestämt intala mig själv om att trycka i mig 4 ballerinakex till kaffet, fast att de två sista inte ens var lika goda, var det bästa jag kunde göra. (Smartass)
Jag har verkligen tappat fokus och disciplin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0