Desperata fans

"Du ser bra ut i svett. Det passar dig" (på gymmet) !?!?

Kille går efter mig en bra bit innan han lyckas komma ikapp, för att be om mitt nummer.

Kassakillen i butik söker upp mig på facebook. (Registrerade medlemskort så han fick namnet)

Kille som sett mig på gymmet hittar min facebook. (Vet fortfarande inte hur han gjorde ?!?)

Folk på marknaden ropar efter en och ber om nummer varje gång man handlar.
Kunderna skriker till säljaren att de vill ha hjälp men han är ofokuserad på jobbet och vill hellre fortsätta prata med mig.

Killar går med mig en bra bit, fast att de inte ska till samma ställe.

Killen som levererade tvättmaskinen ville att vi skulle ses mer.
Min syster: "Asså, hur länge har du varit här egentligen ? 3 minuter ?! Och du vill redan bjuda ut henne!"
- "Jag skulle till och med kunna gifta mig med henne!" blir hans svar.

För ja, killarna är verkligen desperata. Och varenda en säger: "Jag brukar inte göra såhär."
Tack o lov att jag inte är blåst och köper allt de säger. 
"Det verkar som att du ser dig själv som mindre bra än vad du är" sa en senast igår.
Men asså snälla!! Jag vet att det inte är jag som är så speciell, utan killarna är desperata. 
Kanske tror de att jag är blåst och lättlurad för att jag ler. För har förstått att de israeliska tjejerna inte är lika trevliga...




Kommentarer
Postat av: Tom André

Kul och följa dina äventyr :D

2013-11-18 @ 17:28:25
URL: http://molnenbrinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0