Påskgoodies

Njuter av livet like a boss!
Tacos till frukost. Köpte bakelser och fikade med mamma. Middag med mamma och systrarna. Skrattat så jag nästan kvävs, så som bara vi systrar kan skratta ihop. Varit på fest med en barndomskompis, dansade och träffade massa gamla godingar. Jobbat med roliga människor. Firat den ena systern som fyllde 20, också ute och dansade, röjde loss! Träffat en annan barndomskompis. Och nu har jag precis letat igenom heeeeela lägenheten för att hitta mitt påskägg som mamma gömde. Tog inte ens av mig jackan innan jag började leta. Mina tvångstankar att jag måste hitta saker i kombination med det ivriga barnet inom mig gick loss! Så jag ska äta lite godis innan det blir jobb igen med fint OB.
Ja, som sagt, massa gött!!

Syskonbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0