It's on!

Asså, VA?!?! Vad sa DU?
Det slog mig nu, hur opassande det var att det kom från honom.
 
"Jag tycker du ska ta det svarta linnet, du ser smalare ut i det."
Ja, för han är ju tillräckligt schysst för att inte säga att jag såg lite tjock ut i det vita.
Men asså, sen när spelar det roll för honom?
 
Jag ville satsa på min egen hälsa. Börja träna, få bättre kondition, bli starkare. Följden blev att jag även blev av med lite överflöd av mig. När alla då uppmuntrar och säger hur fint det är och bla bla bla, så känner jag press i att inte gå upp igen. Men jag har haft en svacka nu och tappat formen, och det är något som gör att jag inte är nöjd.
Motivationen till att träna från början var att det var för mig. Och lite för att jag ville bevisa och bli snyggare för mitt ex, som tyckte att jag skulle gå ner. Men mitt senaste ex, han, han har alltid bara uttryckt hur fin jag är.
Började inte träna för att bli snyggare inför honom, för det påstod han att han redan tyckte jag var. Aldrig när jag var som mest i oform påpekade han det. Men nu ?!
Alla kvinnor i burka har nog förvrängt hans ideal av kvinnan.
Jag är känslig för att höra sånt, särskilt när jag själv inte är bekväm med mig.
 
Nu är det han som motiverar mig. Det kan visst ha sina fördelar med ex, they keep me going!
 
I'll show you!!
Ska visa att jag kan vara smokin' hot i det vita linnet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0