Goodies

Antar att jag inte borde låta ett betyg påverka mitt liv så mycket. Vaknade astaggad och pigg men resten av dagen har känts grå, trots att solen skinit hela dagen. Ville bara sitta inne, zombie mode.
MEN kom iväg till gymmet, drog på VIP-kväll på Vero Moda och kom hem med nya kläder och goodie bags.
Försöker intala mig själv att det finns andra saker i livet som är bra. Ska försöka låta dem påverka mig i stället för det där skitbetyget!
Finns en som verkligen känner mig:
"Ledsen att det blev G. Förstår hur mycket du ville ha VG. Tänker inte komma med några råd för tror inte det biter just nu! Men jag tänker på dig!"
Helt rätt! Att folk säger "men du var ju ändå godkänd" "G på C-uppsats är ju bra" bla bla bla, bullshit!
Är jag inte nöjd så är jag inte nöjd!
Så detta meddelandet var precis vad jag behövde för att få lite pepp <3
Nu ska jag se till att vara nöjd med livet!! ...... med start i morgon :P Tackade nämligen nej till att fira med några klasskompisar idag, för att jag var otaggad och inte hade nåt att fira.
Men imon, då ska jag se till att tagga livet. Ska hem till familjen och ska NJUTA av aaalla goodies livet bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0