Forever bullshit

Gav mig på att testa nån Aloe Vera-grej från företaget "forever", som man skulle dricka för att känna massa bra saker. Är alltid kritiskt till sånt men det lät bra (såklart) och de upprepade flera gånger att man kunde få pengarna tillbaka om man inte var nöjd, inga problem, man behövde inte ens ha en motivering. Så tänkte att då har jag ju i alla fall inte kastat bort nåt om jag är missnöjd. Men skulle inte varit så lättlurad.
Tydligen har de berättat om att man bara har 90 dagars kundgaranti, vilket lämnat mitt minne helt. Får inte ens en "justdet-upplevelse" när jag nu hör det. Utan jag fattade det som att man fick testa det till produkten var slut, ge det tiden, och sen fick man höra av sig.
Då de sa att man kan ta 30 ml om dagen så skulle detta ta 99 dagar att förbruka. Hade jag vetat att jag bara har 90 dagar på mig så skulle jag ju ha hävt i mig såklart.
Skulle ha spelat in allt de sa, för någon skriftlig deal fick jag ju inte med mig. Fick inte ens nåt kvitto. Så lite oseriöst borde jag kanske reagerat på att det var.
Så ganska irriterad är jag, mycket fattigare och mer finnig än någonsin. Finnar som det skulle bli mindre av av produkten.
Hoppas jag kan träna bort min irritation och så ska jag undvika att gå på mer försäljningsskit i fortsättningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0