Bad guy

- Det är din dag idag (igår). Du får önska dig vad du vill.
- Jag önskar mig lite space på dansgolvet! (Var irriterad på allt knuffande)
Tre minuter efter stoppar DJ musiken och säger att de måste stänga ner stället, 45 minuter innan egentlig stängning. Att alla måste gå ut.
Är jag skyldig? Är jag the bad guy?
Jag fick min space. Men tyvärr ingen musik. Men man kan väl inte få allt man önskar sig.

Idag har jag varit med och spelat bad guy i en kortfilm. Fick slänga mig gaaaanska många gånger på golvet då jag blev skjuten, så mina knän lär vara blå och fina imon.
Suit up sa de åt mig innan jag kom dit, och min roll fick ligga o kräla på golvet.
Well, nu har de rent golv och jag en smutsig kavaj. Kul var det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0