Jennifer Flexibel Ling

Ibland är det nog till min nackdel att vara så flexibel som jag är, eftersom det spär på min stress ännu mer.
Var på jobb när de frågade om jag kunde hoppa direkt på nästa tur efter den första. 8 timmars jobb blev i stället 25 timmar.
Fick lov att cykla hem snabbt emellan o hämta grejer då jag skulle sova på jobbet. Öppnade posten samtidigt som jag var på toa. Slängde ihop min packning och gjorde inte i ordning efter röran jag skapade innan jag stack igen.
Även stressad över saker som jag skulle gjort ikväll som jag nu inte kunde.

Men äh, för att se det från den ljusa sidan: att vara flexibel och stressad har lärt mig att ta tag i saker och använda tiden effektivt. Använde min rast till att kryssa av "to do"s och har utvecklat min multitasking-förmåga.

Sista inbokade turerna innan semester så jag tror de kände att det var all rätt att utnyttja mig till max.
Imorgon har jag gjort mitt här... !?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0