Welcome love

"Now you're just somebody that I used to know"

Jag är så lyckligt lottad som har min släkt som hjälper mig med hela processen. De är så gästvänliga, ger så mycket kärlek, engagerar sig för mig. UNDERBARA!
Det är så härligt att lära känna dem, på riktigt. Att vara ifrån varandra gör att man inte vet vilka människor de är. Kan inte beskriva dem rättvist. De är så varma, omtänksamma, avslappnade, kärleksfulla. Jag känner mig så välkomnad. Så kul att vara här!!

Och helt random människor är hjälpsamma. Bad om hjälp med att hitta dokument då allt stod på hebreiska, och killen gick in för att hjälpa mig med allt som behövdes. Han ska ävem presentera mig för sin svenska kompis och bryr sig om att jag ska känna att det är givande här. Så har alla (civila) jag mött varit. De vill göra allt för att man ska trivas. (Förutom de som arbetar med hela processen då).

Ikväll låg jag på en filt på golvet o myste med min faster och jag bara älskar't! Så mycket kärlek!!
Jag vet vad jag ska lägga fokus på och allt som inte för nåt bra med sig existerar inte i min värld.

https://cdn1.cdnme.se/1146216/6-3/pic_51e1ae80e087c36c1ee7c80c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0