Ugly Betty, but Jenny

Sa ju att jag känner mig ful. Och nu två gånger har vänner lagt upp bilder på mig som blivit så sjukt vidriga. Typ kråknäsa, kisar, påsar under ögonen, stor. Ful helt enkelt. Och jag har fått ångest över de vidriga bilderna.
Så ringer min telefon, och idioten säger:
- Vad var det för bild? Den var ju inte alls fin. Jag trodde han hade gjort nåt med bilden, typ förstorat näsan, förvrängt den på nåt sätt. Du var ju skitful!
- Jag vet!! Det sa jag med. Tack för att du ringde och sa det. Tack! *klick*

Komiskt att jag strax ska till ett möte med en fotograf som från ingenstans kom fram till mig och undrade om jag ville ställa upp som modell. För att jag hade utstrålning och skön stil, och var in good shape, enligt honom.

När jag berättade att han kommit fram till mig och sagt detta så får jag som svar:
- nää, du är ju ingen modell!

Visst att de visar mycket kärlek men samtidigt är de också mycket ärliga, för ärliga och de har åsikter om allt, inga positiva. Kan inte ta det riktigt. Är inte tillräckligt stark för att inte ta åt mig...
Får börja sminka mig hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0