one of a kind

- Förlååt! Varför är jag så oduglig för?!
- Sluta nu! Lägg av med det där genast!
.... 
- Har du slutat?
Tyst... gråten i halsen, får inte fram nåt...
- Har du slutat?!
- Mmm... Jag ljög.
- Bra!
 
Fattar inte hur mannen kan ha sånt tålamod med mig. Hur han kan säga "det är lugnt!"
Det är inte lugnt! Jag gör ju fel hela tiden. Han ringer mig och är på gott humör och jag sabbar det genom att leda in på en tråkig diskussion. Kunde jag inte valt ett annat tillfälle?
Måste lära mig att hålla tillbaka. Är så svårt när jag tränat på att berätta vad jag känner. Nu ska jag i stället träna på att hålla tillbaka. Men lyckas aldrig.
 
Förstår inte hur han orkat. En riktig klippa. Inte så lätt att rucka på! Måste vara one of a kind.
 
 
 
Totally bad ass i mina shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0