I keep bleeding love

Har insett att det finns en skillnad mellan att fokusera på att komma över någon och fokusera på att försöka acceptera att man inte kan vara tillsammans.

Jag försöker hålla mig sysselsatt och fördjupa andra kontakter nu när en del som var så stor av mitt liv inte längre är tillgänglig. Det har gått bra! Allt flyter på. Jag har kul!
Men jag har inte kommit över honom. Jag får fortfarande cravings efter att få känna mig älskad som bara han kan få mig att känna och cravings efter att få vara i hans famn.

Kan inte sluta hoppas på framtiden, när vi båda gjort allt vi vill och är stabila på samma plats, då ska vi ha det awesome!

I keep bleeding love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0