Bubblan

En del gnäller på "bubblan" som blir på campus. "Till verkligheten" står det innan man går under tunneln ut från campusområdet.
Men bubblan har sina fördelar. Jag älskar den gemenskap som bildas och den närhet som blir följd av att det inte är så stort.

Idag var vi två personer på morgonpasset på gymmet. Man får bättre kontakt med varandra och det blir inte så stelt mellan instruktör - tränare.
När det dessutom är studenter som är instruktörer så blir det enklare att skapa kontakt.
Efter att ha tagit sällskap med instruktören efter passet 3 morgonar och pratat på, slog det mig att jag inte ens presenterat mig. Men vi fick ändå bra kontakt. Men idag sa han "Var det Jennifer du hette?"
Hur han visste det vet jag inte. Men att han ens brydde sig om mitt och den andra tjejens namn gav känsla av gemenskap, som jag älskar med lilla campus.
Det är flera instruktörer som man känt igen vilket leder till att man pratar när man stöter på varandra här och där.

Som sagt, jag gillar att träffa folk, skapa kontakter och det gillar jag med denna bubblan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0