Bortskämd

Jag är inte bekväm i att bli bortskämd. Det är inget jag räknar med bara för att jag är tjej. Men kan erkänna att när jag insisterat på att betala för mig själv och nån vägrar ge med sig så är det rätt nice att få ändå. Är ju tacksam och njuter av det. Känner mig inte som en obetydlig, osynlig shorty som annars.
Började med att vakten släppte in oss före alla som stod i kön och väl inne på klubben betalade jag inte för en enda dricka! När vi kom till andra klubben behövde vi inte heller betala för en annan erbjöd sig att göra det. Kände mig nästan som en kändis (överdriver). Men jag kan erkänna att jag njöt. Njuter av att bli bortskämd! Känner sån tacksamhet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0