Attention please

Det är visst inte lätt att fokusera på plugg när man är tankspridd och orolig.
När jag kom till bibblan, riggat upp allt som behövdes för att kunna sitta en stund, så ringde det. Inget såntdär roligt kompissamtal heller utan allvar = bekymrad. Under samtalet ser jag en kompis och hon sätter sig då vid mig. Som anat blev det mer prat och inget plugg. Så fort hon gick kom nästa kompis och lurade med mig på kafferast. Behövde rast efter all energi som lagts på att försöka komma igång. Till slut lyckades jag fokusera lite. Långt ifrån så effektiv dag som jag skulle behövt!!
Blir deppig av att sitta inlåst i lägenheten utan social kontakt. Men bibblan kan visst råka bli lite för mycket socialt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0