tidsuppfattningshandikappad?

Helt otroligt hur vissa inte kan hålla tider. Skulle köra min bror igår samtidigt som jag skulle till tåget. Sa åt honom att vara klar 19.20 men åkte dit innan för att driva på honom (eftersom att han aldrig är i tid). Kommer dit och han är INTE HEMMA!!
Han kom vid halv, precis när vi var tvungna att åka. Då var inget packat.
"Jag hade glömt min mobil och var tvungen att fixa lite"
Packa ihop fort som bara den så slipper pappa köra när vi ändå ska dit.
Redo att åka säger han:
"Jag måste hämta min mobil hos honom med!"
Men det var ju det du sa att du gjorde!!
"Amen, jag var hos en annan och lämnade gitarren. Sen skulle jag träffa er här så därför kom jag hit" (i stället för att ta den när han ändå var ute)
Syster som haft körkort i bara nån vecka kunde inte köra lika försiktigt på vinterväglaget. Ont i magen, stress. Tänkt att det var så ALLTID med min första kille. Kom alltid iväg försent och så körde han som en biltjuv i stället. Hemsk tid i mitt liv :p

En annan gång sa jag till min bror att vara klar 45 min innan han egentligen behövde det. Tror ni inte han var klar då bara för det? Han fick vänta på mig i stället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0