Stanna tiden

Jahaa, klockan är redan för sent och jag tänkte stiga upp om 6 timmar. Tänkte ju försöka komma i säng i tid. Men hade ju en så bra kväll. Kände att jag inte ville avsluta den. Ville inte gå hem till min tråkiga lägenhet.
Såg filmen "reign over me" som jag tycker alla borde se. Blev bjuden på mat, nåt slags saffran-ris-kaka-typ. Spännande att testa nya saker. Varför har jag inte hängt mer med utbytesstudenter?!
Jag var den första vännen han (som jag var hos) pratade med på campus. Det var halloweenfest och jag var klädd lika fult som senaste halloween. Och en snubbe kommer fram från ingenstans och vill bli min vän för jag "look nice". Said whaaaat?! Looked like hell. Kul att ha fått göra intryck hos någon. Att han minns mig som den första han träffade. Det var även när jag precis hade börjat.
Vid senare tillfälle var jag sjuk. Då sa samma kille åt mig att komma ner och öppna dörren till byggnaden. Jag insisterade på att jag var äcklig, inte ville visa mig, och inte orkade umgås. Han insisterade på att jag skulle komma ner. Sa att han redan var utanför. Gick ner, och där stod han med soppa som han gjort. Han hade fått samma soppa en gång när han var sjuk så han ville sprida det vidare. Han ville inte störa utan bara lämna den, så gick han. Minns då att jag tänkte nåt i stil med "woow, det är alltså såhär det funkar på campus? I LOVE it"
Har verkligen träffat awesome människor här! Börjar kännas lite jobbigt när det nu närmar sig att jag ska lämna det...

Bild från den halloween


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0