nya krafter

Jag och han hade bestämt att vi skulle ses idag. Men han kom redan igår för att han saknade mig. Och jag som trodde att vi knappt skulle ses alls.
Återigen fick jag sitta i knät och borsta tänderna, sällskap när jag lagar mat och någon som hjälper till att diska.
Men ja, fast att det varit underbart med sällskap igen så tar vi det easy. Kan inte tillåta alla känslor, och allt är inte som innan bara för att vi setts, för snart åker han igen.
Men det var skönt att få lite påfyllnad av kärlek. Av någon som verkligen ser mig på riktigt och älskar mig ändå.

Han körde ett gympass med mig igår, Kan nog våga vistas där en del nu tack vare det! Idag gick jag dit själv (stolt)
Efter igår kan det inte bli värre. Han körde typ 27 gånger tyngre än mig och det var fuuuuullt med folk som kör "ny vecka-tänk" och som kan ha bevittnat Superman vs klenis. Efter det kan jag inte framstå som mer missplacerad, vilket tidigare fått mig att inte vara bekväm där. Så nu är jag taggad, jag går dit för min egen förbättring, och jag är åtminstone där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0