HAPPY birthday

Min födelsedag var awesome!
Blev uppvaktad som aldrig förr. Det var längesen det kändes speciellt att fylla år. Hittills har min födelsedag varit whatever!
Men i år hade folk ansträngt sig. Blir varm i hjärtat. Bjöd in till fest men trodde knappt nån skulle bry sig om att komma. Men många var positiva och peppa, härlig respons. Dessutom fick jag underbara presenter, som jag absolut inte förväntat mig!!
För första gången i mitt liv (tror jag) höll någon tal för mig, min fina vän <3
Blev överraskad med mat och blommor dagen efter festen när man annars skulle haft ångest över kaoset i lägenheten.
Tur att folk sov över. De sov i sängen och soffan och jag på mattan på golvet. Hade inte velat vakna upp på mattan, själv, i kaos, på min födelsedag. Fick i stället frukostsällskap av systrar och vänner, chokladmjölk och vi skrattade åt kvällen innan.
Ägg i present, rosa fluffiga björntassar, roliga grannar, äta chips på dansgolvet, nära och kära omkring mig och jag fick så mycket kärlek och uppvaktning. Helt överväldigande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0