Feeling good

Hade återträff igår med den där kursen jag gick på innan. Det var mycket skratt blandat med känsliga känslor. Är fortfarande imponerad av hur lätt det är att öppna sig för i stort sett främmande tjejer. En sak att jag kanske skrattar bort det jag säger för att det ska bli lättare stämning, men ändå, att jag ens kan säga det.
Det ger mycket mer att få respons av de man inte väntar sig det av. Tjejerna där är inte skyldiga mig nåt, vilket man kan förvänta sig av vänner, och tjejerna där ser det från annat perspektiv då de inte varit inblandade i hela processen. De ser det utifrån.
"NI har löst det bra! Det BLEV inte bara."

Ja, vi har löst det bra. Jag och han. Vi har pratat, uppdaterat varandra, och haft respekt för varandra och hur den andra känner. Det har löst sig så bra det kan utefter förutsättningarna. Det har inte bara blivit.

Jobbigt med dubbelpass igår på gymmet bara. Men mest för att jag på nåt konstigt sätt hade glömt min sportBH och fick träna i en vanlig :/
Fick en tattootid med kort varsel dock och har haft frukostsällskap idag.
Feels gooooooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0