Trevlig helg = kanske hittar min framtida man

Är det så främmande att man vill vara trevlig?
Var på väg från gymmet o såg en man som bar på två tunga kassar.
Kunde inte med att bara gå lätt förbi o låtsas som att jag inte ser att det är sjukt jobbigt. Jag har ju händer att bära med o tänkte att han säkert uppskattar hjälp.
"Är du ny här?"
Var det så uppenbart?
Sen frågar han om jag har pojkvän. Vad har det med saken att göra?!?! Ville bara erbjuda hjälp!! Precis som jag hjälpte en tjej en gång att bära hennes väska som hon kämpade med.
Är det så ofattbart att man är trevlig för att vara trevlig?
Det är som telefonförsäljaren som bjöd ut mig på date för att jag inte slängde på luren i örat.
Allt blir ju mycket roligare om man är trevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0