I'm home

De har lärt känna mig. De har sett vad jag går för. De har sett vem Jennifer är, och de älskar mig! De trivs med mig.

Vi har skrivit på kontrakt för en lägenhet. Min underbara syster och jag.
Det har varit sån stress, med allt. Häromdagen höll jag på att tappa greppet, bli gaaaalen. Allt var kaos! Alla ligger på, frågar massa frågor som man inte har svar på, säger si, säger så, allt var rörigt. Mitt kaos att reda ut + min systers. Precis innan jag höll på att tappa det helt så kommer min syster till mig och ger mig tre pussar på kinden, en kram och säger "Du är bra Jennifer".
Jag blev helt rörd! Kramade henne länge. Det var precis vad jag behövde i den stunden. Hon räddade allt!

Min älskade faster, min fina syster, min underbara kusin, min hjälpsamma farbror och pappa och farmor och farfar som är såå goa! Måste säga att läget är bra. Jag är lycklig!

https://cdn1.cdnme.se/1146216/6-3/pic_5213b42bddf2b3318fb042b2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0