Disco disco good good

Var på en helt galen fest igår. Följde med mamma Badash till en fest med hennes väninnor. Jag var lätt yngst och de flesta var i mina föräldrars ålder och äldre. Var en man som ville lära känna mig, med vitt hår, 47 år. Visst att jag måste ha mogna killar, men hallåå?!
Tog medvetet en klänning som inte var för ungdomlig (kort och push) för att inte göra bort mig bland de gamla.
Kommer till festen: daaaaamn!
Kvinnorna har kortkorta klänningar, höga klackar, massa smink, fixade frisyrer, massa smycken - blingbling, kort kjol med höga stövlar. Helt plötsligt var jag tantigt klädd.
Och musiken, det var hårt, fest, ungdomligt och alla dansar.
Var helt chockad. De vuxna - gamla festar som ungdomar. Det är krut i Israelerna så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0