Release me

Jag brukar dra mig för att gå på toa någon annan stans än hemma. Drar mig framförallt för att gå på offentliga toaletter. Men igår var nog liiite extremt. Inser att det inte är bra.
Kände dock inte att det var någon panik, förrän jag satt på tåget hem. Kände att det blev jobbigt, jobbigare. Till slut kunde jag inte ignorera det. Kunde inte koncentrera mig på att plugga. Ändrade sittställning några gånger. Lossade skärpet ännu ett steg (hade lossat ett tidigare) Kände att jag skulle explodera, att det skulle komma av sig själv. Till slut blev jag tvungen att gå för att kunna få nåt pluggat. Så jag gick med vemod in i det lilla, trånga båset.
Blev sittande länge innan allt var ute.
Åh, vilken lättnad!!
Tittade på klockan. Hade hållt mig i 13 timmar.
Plötsligt var skärpet för löst. Kände mig som en ny människa.

Bilden: Därför går tjejer på toa tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0