Mycket i lite

Känner att mitt mindset som jag tränar på ger sjukt mycket!
Försöker se något positivt i allt, och det hjälper mig att ta mig igenom vardagen mycket lättare.
Kände lite missnöje över att behöva lämna Malmö för att komma tillbaka till vardagen. Men biljettmannen lättade på den känslan. Väl utanför lägenheten stöter jag på grannen och blir påmind om varför jag gillar att bo på campus. Och sen, väl inne i lägenheten, då ser jag all min disk, diskad! Min kompis som sov här i helgen har diskat allt åt mig, som tack. Det uppskattas såååå mycket eftersom att det är de sakerna som stressar mig i vardagen.
Nu ska jag försöka varva ner med att se en film, som jag sällan har tid för annars. Känner mig ivrig inför en dag i skolan i morgon! Vad hände där liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0