Lever i dröm, sover med mardröm

Damn it! Mardröm inatt igen. Det får inte bli som i drömmen!!
Det har i alla fall varit väldigt skönt att komma hemifrån, till Malmö. Spendera tid med min bästa vän. Det var precis vad som behövdes. Det har varit en fullspäckad helg med olika firanden. Underbart!! Träffat nya människor, vilket alltid är givande.
Har känt mig levande, kunnat njuta av helgen och känt att jag mår bra!
Men så fort jag måste göra nåt som hör till måsten, sånt som inte är kul, så kryper jobbiga känslor på. Och sånahär skitdrömmar gör att jag vaknar med jobbiga känslor.
Men idag kommer vi fira Valborg i Lund och jag ska ha en awesome dag så get the fuck out of here hjärnspöken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0