Go with the flow

Senaste tiden har jag sett massa visdomsord om att man ska göra saker för sig själv, tänka på sitt eget bästa. Att man inte kan förutse framtiden och inte kan påverka det som varit.
Känns som att någon försöker säga mig nåt ?
Så känner att det är dags att försöka eftersträva det. Ska försöka att inte älta allt och inte hela tiden oroa mig för hur andra ska tänka och uppleva saker. Jag ska göra det jag känner att jag vill göra för mig.
Vill jag ha av grannens pop corn på bion så tar jag för mig. Vill jag svara i telefonen när det ringer på föreläsningen så gör jag det. Vill jag dansa på bardisken för att jag är sjukt pepp SÅ GÖR JAG DET!!
Eller, bör man dra en gräns ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0