STOP!!

Det är pressat. Man ska hinna med allt, hinna ha det så bra man bara kan de sista få dagarna som är kvar.
Men det går inte. Tråkiga saker kommer ikapp och det blir dålig stämning. Varför lyckas jag inte ha en, en enda hel helg utan att nåt tråkigt kommer upp. Varför är jag så känslig för allt ?
Kanske för att han är den enda som betytt så mycket för mig. Kanske för att han är den enda som fått mig att känna som jag gör...
Det är i alla fall positivt att vi alltid reder ut det till slut. När vi har fått ut frustration och tårar så hittar vi tillbaka till det som är fint. Han har sjukt tålamod med mig <3

Vi har hunnit festa med gänget, se på bio, äta gött på restaurang, haft kalas för honom hos hans mamma, ätit brunch, tagit sovmorgon och bara myst.
Tiden går alldeles för fort :S

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1146216/images/2012/pic_50aa2fa7e087c36e0359534e.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1146216/images/2012/pic_50aa2fa7e087c36e0359534e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0