is this it?

Först gjorde vi slut för att distansen blev så påfrestande. Sen insåg jag att jag trots det ville träffa honom innan han åker. Vi tog bort pressen från att måste ses till att ses om vi båda kan och vill.
Det flöt på, men ju närmare vi kom avresedatumet, desto mer känslor blandades in.
Jag räknade ner, bara två helger kvar tillsammans. En av dem är avklarade, och den var i det stora hela bra.
Vi hade mysigt och delade kärlek.
Men helgen slutade i skit. Vi har båda sabbat för oss rejält. Och nu vet jag inte ens om vi kommer ses mer, det som är hans sista helg hemma innan Afghanistan.
Allt vi hade planerat... Dricka vårt vin vi köpte i Kroatien, kalas och middag hos hans mamma, en storslagen fest med gänget osv.
Men det jag nu helst av allt vill uppleva är att ännu en gång få smeka hans sjukt lena och goa örsnibbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0