Far väl Superman

Nu försvann han i taxin. Taxin var sen så fick en liten stund extra att pussa på hans kindbollar.
Fick en klump i magen när hans väckarklocka ringde och det var dags. Fick en ännu större klump för att jag var så trött att jag somnade i natt, somnade ifrån hans snarkningar. Fick ångest för att jag inte klängde tillräckligt mycket på honom i sömnen...
Har dock inte fattat än att han åkt. Konstigt. Har räknat ner så länge inför den här dagen. Nu är den här men jag har inte kopplat det än...

Nu ska jag försöka sova någon timme till. Krypa ner i den stora sängen där jag kan ligga diagonalt för att fylla ut. Krypa ner under täcket, helt ensam :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0