Bättre aldrig än sent

Att vara ute i sista stund har alltid varit mitt problem. Att man efter 14 år i skolan inte lärt sig planera bätrre. Men nu, nu börjar det gå utför. Har varit sjukt ofokuserad sista tiden och nu skickade jag precis in mitt arbete, EFTER deadline. Det har typ inte hänt innan. Kanske skickar in det 1 minut innan, men INTE EFTER.
 
Hoppas hoppas bara att jag inte får alltför mycket kompletteringar för att kunna få godkänt i kusrsen. Dock är det min första kurs jag failat såhär i så det är väl inte katastrof. Men prestationsångest som jag har gör ju att det känns lite jobbigt. Kände ett tag för att skita i det helt, typ bättre aldrig än sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0