Angry hoe

Trots att det finns dem som fullt medvetet och öppet visar att de inte har respekt för mig och mina känslor utan bara kör på för att få sin vilja igenom, så kan jag känna omtanke och medlidande för dessa personer.
Folk kallar mig för omtänksam, och det ligger nog något i det...
Men nu är jag less! Nu ska jag skita i att lägga energi på folk som inte är värda det. Tänker inte lägga energi på losers. Tänker inte längre vara trevlig bara för att jag alltid är trevlig. För ni (berörda) har inte förtjänat det.

Så, radera det gamla och börja nytt! Gör om, gör bättre!
"Hoe, hoe, hoe", säger jag till er följt av ett "bye SUCKERS"! (Ja, jag är less)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0