Tacksam

"God jul världens bästa Jennifer! Hoppas du får en fet och mysig jul med massa mat och paket!! Puss o massa kramar!!"

En fin julhälsning, är tacksam! Men jag blir sjukt frustrerad! Det väcker ingen go känsla i mig. Vet att personen menar väl, men vadå massa paket?!
Glädjer mig åt att alla syskon är här, mamma är ledig från jobbet, vi har ätit god mat och myser i soffan med glögg och godsaker. Jag har det sjukt bra!
Fick även ett samtal från Aghanistan. Plus att jag fått meddelande från olika stjärnor som tänker på MIG, lilla mig?! en dag som denna. Mycket bättre blir det inte!

Snodde denna bilden från honom i Afganistan. Får lite ont i hjärtat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0