Rutinkontroll

HEEEERREGUUUUUD!! Jobbar idag som figurant för polisutbildningen och de skulle utföra en rutinkontroll på mig.
För det första kör jag en automatbil för första gången i mitt liv så var nervös över det. För det andra har jag aldrig blivit stoppad av polis på riktigt och var sjukt nervös över var jag skulle kunna stanna till när de börjat blinka på mig. När jag blåste i alkomätarn börjar jag noja över att halstabletten jag tagit skulle ge utslag. För det tredje regerade han på mitt körkort och började kolla upp det. Han trodde att jag var tvungen att ha glasögon när jag kör vilket jag inte hade på mig och inte visste att jag måste. SHIT vad pinsamt att åka dit för det, på en övning, när det är fejk.
Men som tur var gällde koden han reagerade på att jag har prövotid, alltså inte krav på glasögonen.
Jag är så sjukt nervös idag och låt mig upprepa, det är ÖVNING!

Bilden gäller inte mig. Men jaså?! Anser åklagaren det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0