Baywatch connecting people

En riiiiiiiiiktigt kul kväll igår! Var på fest med serietema och jag körde baywatch. Folk blev helt galna av den dräkten. Herreguud. Undra om folk hade varit lika crazy om de var riktiga. Alltså inte tyg med bomull i.
Vet inte hur många som kom fram och gjorde motorbåten. En del frågade innan, andra körde på. Sjukt många som inte kunde hålla sig från att klämma. Tjejerna blev lika till sig som killar. När jag kom in i lokalen utbrast ett asgarv och folk pekade.
Det är kul att vara utklädd. Då kan man ha lite distans från sig själv och flumma på ett helt annat sätt. Man vågar flumma mer när man inte representerar sig själv. När folk svepte över folkmängden med blicken och sen reagerade på mig och blev stirrandes, då kunde jag inte hålla mig från att shaka dem! Vissa blev generade, andra dog av skratt. Och sjukt många foton finns också på mig i folks telefoner.

Well, baywatch connecting people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0