jul igen

Bingolottos uppesittarkväll började vid 19.30 och nu kl 23.45 är det inne på den 10:e reklamen. Alltså 10 som TIO!!
Hatar kanal 4. Har inte ens pallat kolla de sista timmarna för det är så drygt!
Annars har jag haft en RIKTIGT bra dag. Kände lite ångest igår innan jag skulle sova för jag trodde att idag skulle bli en seg dag då man bara går och väntar på julafton.
Men nej, har varit en go dag.
Julhandlade med mamma och hennes kille, myste med sis som brukar vara inlåst på sitt rum och vi satt bänkade tillsammans framför julkalandern.
Minns inte när jag kände sånhär julstämning sist :D Känner mig som barn på nytt. Mamma tyckte dock jag gick lite för långt när jag påpekade hur synd det var att vi inte har någon tomte som kommer till oss!
Pratade med bror i telefon också, nästan en timme :O Riktigt kul! :)
Ser fram emot en fin dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0