enjoying life

Kände att jag behövde skriva av mig...
Har haft en riktigt bra vecka!


Förra helgen jobbade jag och jag älskar det. Trivs verkligen grymt bra!
Sen var det fest hos Aicha. Kul att träffa folket igen :)


Pepparkaksbak hos Beccs har det blivit med. Hon hade vilda idéer och ville baka en hel värld. Men till slut begränsade hon sig till en pepparkaksbåt. GRYMMA talanger har hon!


Styrelsefest hade vi också i veckan. Vi är ett kul gäng.
Go förfest, shake på Stallarna och efterfest med massage.
Var hemma halv 6 och fick sova några timmar innan det var dags för möte på Näktergalen.



Igår var det fet Housekväll på Stallarna och det var grymt!
Mycket folk, blandat folk, nytt folk!
Go musik och kul människor.
Jag känner att jag gillar mitt liv helt enkelt!


+ att jag gillar att julkalendern har dragit igång. Mysigt är det :)




Peace out!




ARRRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0