Upp och ner

- Jag höll på att få en gädda som vägde 9,2 kilo, men den släppte i vattnet!

- Hur kan du veta vad den vägde när den släppte?

- Det kom en våg just då...



Ibland kan jag vara rätt lättroad, som sagt. Kan skratta för att något är så tråkigt.

Annars är läget inte på topp just nu....
Har haft en jättego dag med sol, härliga klasskamrater, glass, tårta och bra betygsbesked i skolan.

Men det tråkiga lyckas alltid att komma i kapp.
Försöker att ignorera klumpen i bröstet och så länge jag är omringad bland människor som inte har med klumpen att göra så går det bra. Men så fort jag får en lugn stund växer klumpen större och större.

Men, som jag vanligtvis brukar göra. "just smile and wave"



Nu har mina kassa linser svikit mig tillräckligt. Ska ta ut skiten och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0