Studentvibbar

Idag är det bara 1 månad + en dag till balen. Jag får ryck i hela kroppen när jag tänker på det.
Min vän Ronja vet hur dom ser ut.
Därefter är det en "vilodag" och sen STUDENT! Får  ju inte glömma den efterlängtade studentresan innan dess med, Ayia Napa. OOOOOOOH vad det rycker i kroppen :)

Samtidigt känner jag mig lite kluven. Vill verkligen ha studenten nu och uppleva stämningen. MEN jag vill inte ge mig ut i ovissheten om vad som händer efter. Skolan är en trygghet på ett sätt även om det är en plåga med skolarbete och allt vad det heter. Man vet i alla fall sin plats. Var man ska ta vägen på dagarna. Det är en trygghet och en social plats. Jag som bor ute i skogarna älskar livet i skolan (utanför lektionerna). Det är där jag träffar folk. Efter studenten kommer jag bli lämnad ensam i min håla.
Usch! Nu blev jag deppig.
Bäst jag slutar här.

Hoppas på en rolig sysselsättning ikväll så att jag kan njuta av livet och sällskapet av andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0