Party hardy

Senaste tiden har det blivit mycket festande!
(Det har varit fest även utan alkohol inblandat!)
I alla fall, fest varje helg nästan. Sover aldrig ordentligt och jag åker hit och dit, är sällan hemma.
Och jag ÄLSKAR det!
Man träffar så mycket folk, det blir efterfester och dans till man knappt kan gå.


Igår var jag på logfest hos Musse. Det var nice! Mycket folk och gott om utrymme för alla. Synd att många stack tidigt bara. Men jag hade kul för det..
och så kommer man hem idag, seg och trött och vet att man MÅSTE göra skolarbete.
Menmen, det sista nu sen slutar vi ju snart. Bara 5 "skoldagar" kvar. Sen blir det bröllop och fest och sen STUDENTRESA! Midsommar efter det med, hoppas jag kommer till Öland (A)






Detta ska föreställa mig enligt min vän mr. Nord.  (Jag håller en jordgubbscider i handen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0