Iffen

Nu blev det dags även för mig att skaffa blogg.

Så i mitt första inlägg vill jag börja med att förklara namnet. Iffen kallade pappa mig när jag var liten. Jag kallades även för det i klass fem och sex men jag försökte därefter ta död på smeknamnet eftersom att det är väldigt fult. Nu hade jag brist på fantasi och jag provade ett antal namn som var upptagna. Då dök "Iffen" upp i tankeverksamheten under hårbottnen och tyvärr var det visst ledigt.
Så ready or not, here I come, Jennifer "iffen" Ling.

Hoppas att jag inte kommer att tråka ut er för mycket med denna blogg. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kommer alltid att kalla dig Jennibenni. I like it even more!

2009-06-18 @ 13:38:42
URL: http://cartagena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0