Galet!

Det känns helt sjukt.

Jag minns hur nervös jag var över att åka till skolan då jag visste att jag inte kände någon och att de andra redan hade kommit in i sin nya grupp.
Jag började några dagar senare än de andra eftersom att jag var utomlands.
Och jag var så sjukt nervös över att börja gymnasiet i en ny klass, helt ensam, efter de andra. De andra var ju nya ihop den första dagen.

Och nu sitter jag här och har precis skickat in mitt sista skolarbete. Nu är det bara två skoldagar kvar och sen blir det studentresa!

Det är helt sjukt vad tiden går fort.
Snart sitter jag i min gungstol, gråhårig och rynkig och tänker tillbaka på mina ungdomsår :S


Years go by and nothing's slowing down the time.
Years go by and then they're wasted.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0