attention please!

Tror hela skolan har tittat efter mig när jag har strosat fram i mina klackar.
"Eh, vad har hon på sig?"

Och då syftar jag inte på skorna, utan på mina attentionpants.
Funderade ett tag på om jag skulle gå barbent i stället.


"Du har hål i dina strumpbyxor!"

No shit! Jag råkade slänga kvittot och kan därför inte byta dem.

Nej men allvarligt. Skulle det vara roligt? Det är en sak att säga:
Hade du inte råd med hela kläder?
Och inte ens det är speciellt roligt. Då uppfattar jag ändå mig själv som rätt så lättroad.


Aja, jag är nöjd med mitt köp från H&M i alla fall. En hel skola ska inte hindra mig från att klä mig som jag känner.
Har ju faktiskt fått positiva kommentarer med. Alla tittar inte efter mig med äcklade blickar :)



Kommentarer
Postat av: filippa

Skit i alla andra jennifer! Du är tuff som vågar!

2009-05-14 @ 21:41:58
Postat av: dennis

jag har nästan lust o låna dem någon gång ;(

2009-06-09 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0