Ain't no sunshine when he's gone

Idag var en sån dag då jag kände att: Nu vill jag fira med lite Ben & Jerry's!
Lämnade nämligen in projektarbetet och det är fler pusselbitar i skolan som börjar falla på plats. + att det känns så härligt när festligheter närmar sig. En pigg och glad Jennifer blev alltså sugen på att fira med något gott, att bara slippa tänka på vardagen för en stund.

Men så fort jag kommer hem svämmar uttråkigheten över mig. Det hade ju varit en sak om man hade kompisar som man kunde hitta på roliga saker med, men det har ju inte jag.. här.
Hela 2008 delade jag med EN vän som stod mig närmast och fördrev min tid <3 Men nu har jag inte honom längre att umgås med så nu sitter man här igen.. left over.

Haha, ni tycker kanske att jag är löjlig och överdriver lite men uttråkighet och deppnadskänsla brukar skölja över mig när jag kommer hem. SPECIELLT när det är så trist väder.


Jag behöver musik för att bli piggare. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0