not on top

Det har varit en grymt härlig vecka med sol och bad.

Efter att jag tömt några liter tårar i fredags så lekte Sandy och jag fatcamp. Hon fick mig att springa 2 km i uppförsbacke för att sen ta ett kvälldopp i Doktorns, underbart var det!
Därefter eldade vi och jag kom jag hem för sent och skulle packa det sista. Jag fick sova bara någon timme sen ringde alarmet kl 6 på morgonen. Upp till jobbet.

Så lördag var jobb heela dagen. Från 7.15 - 21.30. Bra trött var jag under dagen.

Trots att jag var sleten så blev det grillfest i Våthult efter jobbet. Vi missade dock grillningen. Men det blev nattbad och trevligt sällskap.

Tyvärr fastnade jag ju där till sent idag och min start som Gnosjöbo blev inte bra.
Kan inte minnas att mamma någonsin har varit så sur, eller "fruktansvärt besviken!!!" som hon uttryckte det. Men jag förstår henne, jag skulle ju ha hjälpt till med flytten.

Så nu sitter jag här hemma hos pappa, trött, seg och med grymt dåligt samvete. Jag kunde ju inte fixa skjuts tidigare. Men det gör ju inte mamma mindre besviken.

Jag får helt enkelt inviga lägenheten ikväll i stället om jag vågar mig dit med svansen mellan benen.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, jobbig situation... :)

2009-06-29 @ 12:18:15
URL: http://cartagena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0